24 червня 2016 р.

Як популяризувати Трускавець - із семінару, присвяченого брендингу міста-курорту

Опублікував о 16:46 Трускавецьке телебачення

22 червня, у середу, в приміщенні Народного Дому відбувся семінар-презентація "Моделі брендингу міста". Участь у заході взяли та читали лекції фахівці з бренд-стратегії міст України Інна Силантьєва та Вілена Воронова, а також підприємці міста-курорту. Участь у зустрічі взяв і міський голова Трускавця Андрій Кульчинський.
Пропозиції семінару - це комплексний продукт, розроблений фахівцями від початку і до втілення в життя, - говорили його організатори. Вони наголошували, що з питань брендування слід об’єднатися усім представникам бізнесу. Влазити в кишеню бюджету ганебно, вважають вони, адже на кожній території є бізнесмени, що зацікавлені в брендуванні

Немає відповідей на "Як популяризувати Трускавець - із семінару, присвяченого брендингу міста-курорту"

Написати відповідь